Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Днеска се занимавах с една 155-ца и симтомите бяха същите!
    Решението!
    Проблем в плюса за главните релета.
    Ръгнах по една жица с мъжка кабелна обувка в клемите 87, тоест четри и колата заспа.
    Утре ще тръгнеме да оправяме бакиите.
    И още една 155 на газ се ебаваше, ама тая е ясна
    Калпав газаджия!
    Да не ни надуши Ро би, че много ще му обяснявам!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Ще проверя и това,че ме заинтригува. А моята кола спря да прекъсва преди няколко дни,след като си отворих дебитомера,почистих го,а после си поиграх малко с пружината вътре и със стрелката която отчита и мога да кажа че колата се държи почти перфектно.
      П.С. на майстор, на майстор ,накрая Пепоне сам си е майстор

      ---------- Post added at 18:51 ---------- Previous post was at 18:45 ----------

      И все пак никой ли няма отговор на въпросът ми за заместването на старите дебитомери с тия новите ( електронни)
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Ами като цяло би могло евентуално, но задължително и намеса в софтуера на еку-то ако е възможно. И двата вида дебитомери за 155 ТС 8в и 16в имат еднакво изходно напрежение от 0 до 5 волта, но каква е кривата в различните диапазони на работа е друг въпрос. Ако е възможно да се пипнат стойностите ще е възможно. Единствената разлика при двата модела е че единият - този с клапата се захранва с 5 волта, а този с мрежичката с 12, но това не е фактор и е поправимо.
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • Захранването ми е най-малък проблем. Аз си ровя за всякаква информация по въпроса и дори стигнах до вариант да закъча моят дебитомер и един електронен последователно и да им сравня стойностите,за да видя двете показания дали се променят сравнително праволинейно или не. Оттам нататък има вариант за корекция в определени граници с помощта на една стабилизираща платчица с програимран за целта пик-контролер. само се надявам ако се наложи този вариант да трябва да се понижава изходното напережение ( показанията) на другият дебитомер,защото е много по-лесно да се стабилизира понижено напрежение отколкото повишено..... Абе схеми разни мисля и съм на мнение че ще се получи нещо само да имам време да се занимавам
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Колега, виж тази обява, може да ти е от полза.
            http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=219344

            Успех

            Comment


            • Мерсаж ще звънна да видим ..
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • С моят късмет,човекът я продаде цяла тая кола
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Хелло на всички
                  Има един въпрос който ме гложди така да се кажа.
                  А именно, има ли някакъв начин да се калиброва натегнатостта на пружината на дебитомера. Или казано иначе да се регулира силата с която се съпротивлява клапата. Аз си мисля че може да стане с нещо подобно на уредчетата за калибровка на релетата ( ако на някой му говори нещо де ) - това е едно нещо с пластинга на него,която се наглася (в грамове) какъв натиск да оказва и така се нагласят( натягат или регулират) пластинките на релетата. Че си мисля дали и с клапата на дебито,ера нее така, по точно то си е така
                  ама незнам дали има некви заводски стойности или някаква техническа информация по въпроса. Или пък единственният начин е д асе закачи на газанализатора и да се ръчка докато стане.
                  Идеи.........
                  Почудих се вече как да си настроя дебитомера
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Хелло на всички
                    Има един въпрос който ме гложди така да се кажа.
                    А именно, има ли някакъв начин да се калиброва натегнатостта на пружината на дебитомера. Или казано иначе да се регулира силата с която се съпротивлява клапата. Аз си мисля че може да стане с нещо подобно на уредчетата за калибровка на релетата ( ако на някой му говори нещо де ) - това е едно нещо с пластинга на него,която се наглася (в грамове) какъв натиск да оказва и така се нагласят( натягат или регулират) пластинките на релетата. Че си мисля дали и с клапата на дебито,ера нее така, по точно то си е така
                    ама незнам дали има некви заводски стойности или някаква техническа информация по въпроса. Или пък единственният начин е д асе закачи на газанализатора и да се ръчка докато стане.
                    Идеи.........
                    Почудих се вече как да си настроя дебитомера
                    Такъв дебитомер се настройва най-добре на газ-анализатор
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Такъв дебитомер се настройва най-добре на газ-анализатор
                      аз пък си мисля че с широколентова сонда щото на празен ход винаги бачка ламбдата ,а нещаа се изменят на фул тротъл най много
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • Я ме светни ква е тая сонда че ме озадъчи
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Я ме светни ква е тая сонда че ме озадъчи
                          Eто да видиш на снимка . Иначе на кратко, показва ти в реално време какво е съотношението на горивната смес, и като видиш стойността разбираш сместа богата? бедна?

                          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                          AR 155 2.0 16v SUPER
                          Toyota Corolla 2014 S Premium
                          Moskvich 2140

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
                            Eто да видиш на снимка . Иначе на кратко, показва ти в реално време какво е съотношението на горивната смес, и като видиш стойността разбираш сместа богата? бедна?


                            в повечето случай един двигател не работи коректно когато не не му е в час сместа ,
                            ние тунерите ( така наречени) винаги мерим сместта на една кола когато я мапваме мерим сместта винаги , за да не стават издънки , но с нея също се откриват и други проблеми на нормалните коли
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение


                              в повечето случай един двигател не работи коректно когато не не му е в час сместа ,
                              ние тунерите ( така наречени) винаги мерим сместта на една кола когато я мапваме мерим сместта винаги , за да не стават издънки , но с нея също се откриват и други проблеми на нормалните коли
                              Лелелее и ти ли стана мапер бре,малиииии
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                                Хелло на всички
                                Има един въпрос който ме гложди така да се кажа.
                                А именно, има ли някакъв начин да се калиброва натегнатостта на пружината на дебитомера. Или казано иначе да се регулира силата с която се съпротивлява клапата. Аз си мисля че може да стане с нещо подобно на уредчетата за калибровка на релетата ( ако на някой му говори нещо де ) - това е едно нещо с пластинга на него,която се наглася (в грамове) какъв натиск да оказва и така се нагласят( натягат или регулират) пластинките на релетата. Че си мисля дали и с клапата на дебито,ера нее така, по точно то си е така
                                ама незнам дали има некви заводски стойности или някаква техническа информация по въпроса. Или пък единственният начин е д асе закачи на газанализатора и да се ръчка докато стане.
                                Идеи.........
                                Почудих се вече как да си настроя дебитомера
                                Няма да коментирам глупостите за смесите написани по горе от колегите при положение че този дебитомер е с ПРУЖИНА! Което директно влияе не само на сместта но и на респонса и кривата на работа на дебитомера

                                За настройка може да се настрои и калибрира има фабрични данни за дебитомера при които се знае какъв да е натега и какви да са изходните данни при определено количество на въздуха който преминава Не случайно колелото е със зъби и надписи
                                Аз лично си имам калибриран дебитомер който слагам и после знам конкретната кола точно какви стойности трябва да държи, слагам този който е за настройка настройвам го и проверявам в движение какви количества отчита дебитомера Никога не забравяйте че всяка кола има износване на елементите и има отклонение затова е хубаво да се сложи здрав дебитомер или уред който да отчита точното количество въздух, за да се разбере конкретната кола колко трябва да "диша"
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X